Search This Blog

Friday, October 9, 2015

Saçma Yorumlarla Mücadele Etme Kılavuzu 2

Gıcık İnsan Tipi 2: "ah canım sıkma canını, vakti gelince olacak" diyenler. Sormak istiyorum şimdi kendilerine. Acaba nasıl oluyor da çocuğum olacağından bu kadar emin olabiliyorlar bu biiiiir. Ya olmazsa diye hop oturup hop kalkıyorum da ben mutamadiyyen. Hem şayet o "vakit" gelir de çocuğum olunca tabi ki sevineceğiz de oraya gelene kadar çektiğim hem fiziksel hem psikolojik acıyı ne yapacağız? Canımızı sıkmak için yeterli birer sebep değiller mi sence? Ben böyle cevap veriyorum kendilerine.

Kısırlık dediğin şeyi psikoloji majör hayati krizlerden biri olarak tanımlıyor. Üreme sonuçta bu. İnsanın yeme içme sıçma gibi en temel fonksiyonlarından biri. Hatta bazı araştırmalara göre bir kadının kısır olduğunu öğrenmesi ( ki 1 yıl boyunca kendiliğinden hamile kalamayana resmi olarak kısır deniliyor) kanser olduğunu hatta aids olduğunu öğrenmesi ile aynı efekti yaratıyor. Hee ama ben canımın sıkmıyim, öyle mi? Tamam canım, oldu öptüm. Görüşürüz. 

No comments:

Post a Comment