Search This Blog

Saturday, November 7, 2015

Araştırmacı Gazeteci

Vallahi facebooku açmaya korkar oldum bu aralar. Sürekli bir doğum haberi, sürekli yeni doğmuş bebek fotoları, boy boy dizi dizi. Bir süredir yeni evlenen her çifti gizliden takibe alıyorum resmen. Evlendikten sonra kızın koyduğu fotolara dikkatli dikkatli bakıyorum, Yüzüne orasına burasına hiç utanmadan zumluyorum ki göreyim bir şişmanlama, şişkinlik, hamilelik belirtisi var mı diye. Malum ilk üç ay falan kimse resmi olarak hamileliğini açıklamıyor. Ama bilmiyorlar ki dedektif ben iz üstünde, hah! Araştırmacı gazeteci. Övünmek gibi olmasın, şu ana kadar tahminlerim de hiç fena değilim. Bazen hiç beklemediklerimden geliyor ama hamilelik haberi işte onlara gıcık oluyorum. Mesela ikinci üçüncü bebeğine hamile kalanlar. Onlar ters köşeye yatırıyor beni. Hepinizi de takip edemem ki canım!

Allah analı babalı sağlıkla büyütsün inşallah tüm bebeleri. Canı gönülden diliyorum. Amma velakin benim bu fantastik hallerim ne olacak henüz onu çözemedim. Halbuki özünde pek de iyi bir insanın. Karıncayı incitemeyecek cinsten. Şimdi böyle kıskanç gözü dönmüş deli saplantılı
bir insanı mı dönüşüyorum yoksa? Bir ben miyim böyle olan? Aramızda doktor varsa duruma el atabilir mi acaba?

4 comments:

  1. Canım benim de geçen gün birkaç senedir evli olan bi arkadaşım aklıma geldi, çocuk yapmayı da isteyecek biri gibi geliyo bana..Bu kız hala hamile değil mi acaba ya dedim, girdim profiline o tarz bişey görünmüyo. Yok yok bu kızın hamilelik haberi yakında gelir diye düşündüm..Ertesi gün ana sayfamda ne göreyim, eşiyle fotoğrafını koyup "Biz aslında 3 kişiyiz" yazmış. Kendimden korktum valla :)

    ReplyDelete
  2. Hahah neyse allahtan bi ben degilmisim sapik gibi insanlari takip eden. Sen de az medyun degilmissin Pembe ;)

    ReplyDelete
  3. Ben sadece bu surecte yanimda hamile istemoyorum sanirsam. Haberlerini de bilmek istemiyorum. Temennim onlar saglik ve mutlulukla bebeklerine kavussunlar ama ben yanimda hamile birini gorunce birden buz kesiyorum, kosarak uzaklasmak geliyor icimden... (ps. Ben de kotu biri degilimdir aslinda :) )

    ReplyDelete
  4. Merhaba, kayıplarınız için gecmiş olsun. Uzun zamandır yeni post atmamıssınız merak ettim bebeginiz oldu mu acaba
    Bende on yıldır mucadele ediyorum bu yolda umut hiç bitmiyor..

    ReplyDelete